Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Аз знам също за една 159-ка купена нова със сменена рейка (~ 2000 лв) около 75 000 км - щампа ВАГ А как ви звучи на 7 000 км да светне лампата за накладките , че са свършили
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
    Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
    Ex: BMW E61 530 Xi

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от RoMeO_156_GTA Покажи съобщение
      Аз знам също за една 159-ка купена нова със сменена рейка (~ 2000 лв) около 75 000 км - щампа ВАГ А как ви звучи на 7 000 км да светне лампата за накладките , че са свършили
      За щампата всички знаем,иначе тая пак много е изкарала,иначе свършват по-рано
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        За щампата всички знаем,иначе тая пак много е изкарала,иначе свършват по-рано
        Какви са признаците да е дебна тогава на 67х км още няма проблем.
        Alfa romeo GTVex
        Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
        Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
        Аudi A3 1.8 20V 02"

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от antonyonkov Покажи съобщение
          Вече и аз съм с диодните крушки. Супер е!! 10х колега.
          Отново съм с нормалните крушки. Тези диодните се оказаха проблемни, почнаха да ми дават грешка, а в същото време светеха. Отидох в алфа и като ги махнахме миришеше на изгоряло и те самите бяха леко пообгорели. Казаха ми дори, че може да прецакат сериозно бордовия компютър.

          2.4JTDm

          Comment


          • #95
            Хм, аз засега нямам проблеми
            Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

            Comment


            • #96
              Колеги да попитам нещо?Миналата седмица си докарах от Италия 159 2.4 JTDm, онзи ден смених маслата карах през деня и нямаше проблем вечерта тръгнах да пътувам и в един момент ми светна лампата на мотора колата влезе в сервизен режим повече от 110км не искаше да вдигне. На другия ден я закачихме на тестера имаше 4 грешки така и не ги запомних какви точно бяха изчистихме ги и колата се оправи. Днес пак я закачих и всичко си беше наред грешки нямаше. Някой случвало ли му се е нещо такова? Само да отбележа че колата беше стояла доста време с паднал акумулатор но когато сложих новия нищо не светеше. Благодаря предварително!

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от gostenka Покажи съобщение
                Колеги да попитам нещо?Миналата седмица си докарах от Италия 159 2.4 JTDm, онзи ден смених маслата карах през деня и нямаше проблем вечерта тръгнах да пътувам и в един момент ми светна лампата на мотора колата влезе в сервизен режим повече от 110км не искаше да вдигне. На другия ден я закачихме на тестера имаше 4 грешки така и не ги запомних какви точно бяха изчистихме ги и колата се оправи. Днес пак я закачих и всичко си беше наред грешки нямаше. Някой случвало ли му се е нещо такова? Само да отбележа че колата беше стояла доста време с паднал акумулатор но когато сложих новия нищо не светеше. Благодаря предварително!
                Да, на мен ми се е случвало. Най-вероятно си карала по магистрала с над 120 някъде /на автопилот/ и после си слязла от нея, където се е наложило да слезеш на по ниска скорост. Турбото не ти вдига повече от 0.8 бара някъде и съответно скороста ти е макс 100-110. При мен се оправяше, като загася и после пак запаля колата. Проблема ти ако е този, който описвам е в софтуера. При мен се реши след ремап.

                2.4JTDm

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от gostenka Покажи съобщение
                  Колеги да попитам нещо?Миналата седмица си докарах от Италия 159 2.4 JTDm, онзи ден смених маслата карах през деня и нямаше проблем вечерта тръгнах да пътувам и в един момент ми светна лампата на мотора колата влезе в сервизен режим повече от 110км не искаше да вдигне. На другия ден я закачихме на тестера имаше 4 грешки така и не ги запомних какви точно бяха изчистихме ги и колата се оправи. Днес пак я закачих и всичко си беше наред грешки нямаше. Някой случвало ли му се е нещо такова? Само да отбележа че колата беше стояла доста време с паднал акумулатор но когато сложих новия нищо не светеше. Благодаря предварително!
                  щом светва,значи има проблем,а щом има проблем пак ще се появи,само с чистене на грешки,нищо не става

                  П.С.Опс че забравих да споделя-онзи ден задна биалетка-28 лв.
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #99
                    Бърже кажете колко е централния отвор на джантите
                    Range Rover Vogue 4.4
                    Rexton 270 cdi
                    Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
                    Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.

                    Comment


                    • Brera 5 x 110 ( 65.1 )
                      159 5 x 110 ( 65.1 )

                      65 mm

                      http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...-on-159-a.html
                      Last edited by RoMeO_156_GTA; d.m.y г., 20:20.
                      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                      Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                      Ex: BMW E61 530 Xi

                      Comment


                      • Чудничко Чок мерси.
                        Range Rover Vogue 4.4
                        Rexton 270 cdi
                        Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
                        Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от tanatos Покажи съобщение
                          Чудничко Чок мерси.
                          Сайта където обикновенно проверявам ме подведе , 65 мм е Би трябвало като на Опел Сигнум и на останалите от тази база

                          http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...-on-159-a.html
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                          Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                          Ex: BMW E61 530 Xi

                          Comment


                          • Тъкмо щях да ти дърпам ушите Явно няма да стане врътката.
                            Range Rover Vogue 4.4
                            Rexton 270 cdi
                            Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
                            Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.

                            Comment


                            • Благодаря! Според мен обаче сигурно е записала нещо когато акумулатора е бил слаб защото когато я купувах светеха доста лампи (за свещите и за мотора) но когато и сложих нов акумулатор и загаснаха,а след като ги изчистихме минах 200км и пак я закачихме и нищо не беше записала. А ако има проблем с нещо незнам дали няма веднага да покаже?Вече минаха 5 дни и всичко засега е наред.

                              Comment


                              • Gostenka, първо - честито за страхотната придобивка, да си я търкаляш безаварийно с хиляди километри Не се плаши когато светне лампата Have Engine Checked (и респективно колата влезе в авариен режим) - колегите сигурно ще потвърдят че тя светва за щяло и нещяло. На мен примерно ми беше светнала, защото моторчето, което управлява променливата геометрия на клапите, беше спряло за секунда (после пак си работеше), но това моментално се отчита от ECU-то и колата влиза в авариен режим. По-важно е да си намериш добър диагностицик, защото чистенето на грешките само по себе си не означава оправяне на проблема, а не много хора в сервизите разбират какво им "казва" колата (Справка - официалния сервиз на Алфа в Плевен). В конкретния случай вероятно е нещо дребно, а ако не се е появило наново, може и да не се върне. И все пак, накарай твоите майстори да ти водят досие на колата и да го освежават след всяка диагностика (ако вече не го правят)... Успех.
                                Alfa 159 2.4 JTDm

                                Comment

                                Working...
                                X